Onze mensen

De diverse huisvestingsvraagstukken van onze klanten vragen een grote diversiteit in ervaring, kennis en kunde. Wij zijn trots op onze partners die onder onze regie specialistische kennis inbrengen voor onze opdrachtgevers.

Ons eigen team bestaat uit een groep enthousiaste en ondernemende collega’s met jarenlange achtergronden in huisvestingsadvies, contract management, vastgoed, project management en facility management. Benieuwd naar wie wij zijn? Bekijk onze profielen verder op de pagina.

Eelco Hoet

Eelco

Eelco gaat graag in discussie wanneer hij denkt dat iets beter kan. Hij daagt anderen daarbij graag uit om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken. In de afgelopen twintig jaar heeft Eelco gewerkt binnen vastgoed- en facilitaire organisaties met een focus op het optimaliseren van huisvesting voor eindgebruikers. Sinds eind 2018 is hij als algemeen directeur en mede-eigenaar verantwoordelijk voor het uitbouwen van MYSS. Eelco wordt enthousiast van het oplossen van vastgoedvraagstukken waarbij de kennis en ervaring van hem en die van zijn collega’s wordt getest en uitgedaagd. Wanneer de oplossing is gevonden geniet hij het meest wanneer gezamenlijk het succes kan worden gedeeld.

Algemeen Directeur

eelco.hoet@myss.nl
+31 6 506 710 69

Richard van der Maas

Richard

Richard zoekt naar de vastgoedoplossing die past bij de bedrijfsvoering van zijn opdrachtgever. Waarbij zijn opdrachtgevers de eindgebruikers van commercieel vastgoed zijn. Balans tussen de bedrijfsvoering en een huurovereenkomst is daarbij essentieel. Zodanig ingericht dat besluiten omtrent de bedrijfsvoering niet afhangen van de looptijd van de huurovereenkomst.  

In 2013 gestart als zelfstandig ondernemer. Met zijn ervaring en diversiteit aan opdrachtgevers is hij in staat om de daadwerkelijk behoefte te doorgronden. Opdrachtgevers variëren van de MKB-ondernemer tot diverse (mulit)nationals en zorginstellingen. Uitdagingen gaat hij graag aan. Met ruim 20 jaar ervaring in het vastgoed een meer dan gewaardeerde sparingspartner voor veel ondernemingen.

In zijn vrije tijd sport Richard graag. De racefiets en hardlopen een uitlaatplek en geven energie om nieuwe uitdagingen aan te pakken.

Partner Real Estate

richard.vandermaas@myss.nl
+31 6 83591206

Daan Korzelius

Daan

In zijn loopbaan heeft Daan veel ervaring opgedaan in facilitaire dienstverlening. Met diverse werkgevers in even zo veel diverse branches is er weinig wat voor hem onbekend is op het facilitaire vlak. Door deze kennis te verrijken met de vastgoedkennis die binnen MYSS aanwezig is, is hij nog beter in staat de diverse opdrachtgevers optimaal te kunnen ondersteunen en adviseren. En als echte teamplayer is het fijn werken in ons hechte team van professionals om zich heen, die ook staan voor plezier in het werk! Buiten het werk gaat de aandacht naar zijn gezin en vindt hij het heerlijk om buiten te zijn. Lekker wandelen met de hond of een stuk hardlopen, daar kun je hem blij mee maken.

Senior Facilities Manager

daan.korzelius@myss.nl
+31 6 589 874 64

Roos Kleijburg

Roos

Roos, is een facilitaire projectmanager
in hart en nieren. Ze is van alle markten thuis en staat altijd klaar voor iedereen. Haar jarenlange ervaring met het coördineren van facilitaire projecten maakt haar een geweldige sparringpartner.

Projectmanager Facilities

roos.kleijburg@myss.nl
+31 6 537 175 84

Roxanne Kiks

Roxanne

Tijdens haar hbo-opleiding Facility Management wist Roxanne al dat huisvesting haar interesseerde en na de minor Real Estate Management wist ze het zeker, zij wilde hierin doorgroeien. Het leukste aan het werken in deze sector vindt zij de contacten die je hebt met verschillende cliënten en leveranciers en de relatie die je opbouwt. Daarnaast is zij op haar plek in een dynamische omgeving waarin ingespeeld wordt op ontwikkelingen.

Het werken bij MYSS motiveert haar, omdat er gewerkt wordt aan thema’s die zij interessant vind. Daarnaast heeft zij de kans om veel ervaring op te doen door de diversiteit in projecten en cliënten, ervaart zij veel vrijheid en waardering en heeft zij de mogelijkheid om haar netwerk uit te bereiden.

Haar doel is om ervoor te zorgen dat niet alleen alles goed georganiseerd en geregeld wordt, maar dat het ook indruk achterlaat. Daarnaast geeft het haar voldoening om haar collega’s te ondersteunen en zich behulpzaam op te stellen.

 

Backoffice Workplace & Facilities

roxanne.kiks@myss.nl
+31 6 51673662

Nanette Bijleveld

Nanette

Weer of geen weer, Nanette fiets altijd met plezier naar het kantoor van MYSS; door beweging buiten begint ze de werkdag op zijn best. Afgestudeerd richting facility, operations, en real estate management voelt ze zich bij MYSS helemaal thuis. De ervaring en kennis die ze de afgelopen jaren heeft opgebouwd past ze graag toe bij de diverse opdrachtgevers van MYSS, waar ze samen met het netwerk van MYSS tegelijkertijd ook alle ruimte heeft zich verder te ontwikkelen en van iedereen om haar heen te leren. Ze houd graag het overzicht en werkt met veel enthousiasme samen aan een fijne werkplek. Door de enorme diversiteit in haar rol voelt ze zich als een vis in het water. Van operationele facilitaire vraagstukken tot strategisch huisvestingsadvies, ze pakt het met beide handen aan.

Advisor Workplace & Operations

nanette.bijleveld@myss.nl
+31 6 40867690

Toine Posthumus

Toine

Met Toine in de basis is het altijd scoren. Hij heeft de controle over de financiële administratie van MYSS.

Finance

toine.posthumus@myss.nl
088 2358320

Ophelie Hoekstra

Ophelie

Stagiair FM & Real Estate

Jake

Jake

Met Jake op kantoor is het altijd gezellig. Hij zorgt voor goede sfeer en is altijd vrolijk.

Kantoorhond

Kom jij ons team versterken?

MYSS groeit hard daarom zoeken wij nieuwe collega’s die net zo hard mee willen groeien! Wij zijn een ondernemende en energieke groep mensen die voldoening haalt uit het oplossen van diverse en complexe huisvestingvraagstukken. Dat doen we voor een al even diverse groep gerenommeerde opdrachtgevers. Groei jij met ons mee?

Werken bij MYSS samengevat:

  • Dynamiek en diversiteit in projecten bij gerenommeerde klanten;
  • Uitdagende vraagstukken rondom duurzame huisvesting;
  • Samenwerken met een hecht team en de beste partners in ons netwerk;
  • Vrijheid en ontwikkelen van eigen aanpak en talent;
  • Werken vanuit een fijne centrale werkplek en/of bij de klant;
  • De mogelijkheid om mee te bouwen aan het mooiste bedrijf van Nederland!