Onze mensen
De diverse huisvestingsvraagstukken van onze klanten vragen een grote diversiteit in ervaring, kennis en kunde. Wij zijn trots op onze partners die onder onze regie specialistische kennis inbrengen voor onze opdrachtgevers.
Ons eigen team bestaat uit een groep enthousiaste en ondernemende collega’s met jarenlange achtergronden in huisvestingsadvies, contract management, vastgoed, project management en facility management. Benieuwd naar wie wij zijn? Bekijk onze profielen verder op de pagina.
Eelco
Eelco gaat graag in discussie wanneer hij denkt dat iets beter kan. Hij daagt anderen daarbij graag uit om zaken vanuit een ander perspectief te bekijken. In de afgelopen twintig jaar heeft Eelco gewerkt binnen vastgoed- en facilitaire organisaties met een focus op het optimaliseren van huisvesting voor eindgebruikers. Sinds eind 2018 is hij als algemeen directeur en eigenaar verantwoordelijk voor het uitbouwen van MYSS. Eelco wordt enthousiast van het oplossen van vastgoedvraagstukken waarbij de kennis en ervaring van hem en die van zijn collega’s wordt getest en uitgedaagd. Wanneer de oplossing is gevonden geniet hij het meest wanneer gezamenlijk het succes kan worden gedeeld.
Algemeen Directeur
eelco.hoet@myss.nl
+31 6 50 67 10 69
Frank
Ik zet mijn ervaring en enthousiasme voor een gezond binnenklimaat en energiezuinigheid graag in om samen met jullie een plan te realiseren dat werkt – doelgericht, concreet en met aandacht voor detail. Als associate partner bij MYSS ontwikkel ik de ESG-dienstverlening, met gevoel voor wat organisaties nodig hebben om echt vooruit te komen. Bij MYSS voel ik me thuis in de aanpak waarbij we impact creëren via toepasbare, meetbare verbeteringen – met het vizier op de lange termijn. Naast mijn werk draag ik bij aan een duurzaam Utrecht, een stad die ik met enthousiasme zie veranderen en groeien.
Associate Partner – ESG & Duurzaamheid
frank.vanlookeren@myss.nl
+31 6 51 81 44 05
Bram
Al tijdens zijn opleiding International Facility Management in Groningen wist Bram al dat hij zijn vak wilde uitoefenen op een luchthaven. De eerste stappen van zijn carrière heeft hij gezet als facility manager bij een vliegtuigonderhoudsbedrijf. In een technische omgeving voelt Bram zich al snel thuis.
De kritische blik die Bram heeft op facilitaire processen, helpt hem om verbeteringen voor te stellen waarmee winst te behalen valt op meerdere vlakken.
Medior Facility Manager
bram.veldman@myss.nl
+ 31 6 40 08 07 00
Daniëlle
Met veel plezier stelt Daniëlle zich voor als office manager bij MYSS. Wat Daniëlle het meest aanspreekt bij MYSS is de persoonlijke aandacht, gecombineerd met de ambitie en sfeer die bij MYSS heerst. Daniëlle heeft meerdere jaren ervaring als office manager opgedaan bij diverse bedrijven en is vastbesloten bij te dragen aan de groei en het succes van MYSS. Het delen van kennis en ervaring is voor mij erg belangrijk. Daniëlle kijkt er dan ook naar uit om te leren van haar collega’s en die van zichzelf te delen, zodat de gezamenlijk gestelde doelen behaalt kunnen worden. Een goede samenwerking is de sleutel tot succes.
Naast haar werk is Daniëlle moeder van 2 van kinderen en op sportief gebied staat ze graag op de tennisbaan. Een goede balans tussen werk en ontspanning is erg belangrijk voor haar.
Daniëlle kijkt er naar uit om iedereen persoonlijk te ontmoeten en samen te werken aan de groei van MYSS.
Operations Coördinator
danielle.disseldorp@myss.nl
+31 6 25 53 21 75
Roos
Roos, is een facilitaire projectmanager
in hart en nieren. Ze is van alle markten thuis en staat altijd klaar voor iedereen. Haar jarenlange ervaring met het coördineren van facilitaire projecten maakt haar een geweldige sparringpartner.
Project Manager Facilities
roos.kleijburg@myss.nl
+31 6 53 71 75 84
Richard
Richard zoekt naar de vastgoedoplossing die past bij de bedrijfsvoering van zijn opdrachtgever. Waarbij zijn opdrachtgevers de eindgebruikers van commercieel vastgoed zijn. Balans tussen de bedrijfsvoering en een huurovereenkomst is daarbij essentieel. Zodanig ingericht dat besluiten omtrent de bedrijfsvoering niet afhangen van de looptijd van de huurovereenkomst.
In 2013 gestart als zelfstandig ondernemer. Met zijn ervaring en diversiteit aan opdrachtgevers is hij in staat om de daadwerkelijk behoefte te doorgronden. Opdrachtgevers variëren van de MKB-ondernemer tot diverse (mulit)nationals en zorginstellingen. Uitdagingen gaat hij graag aan. Met ruim 20 jaar ervaring in het vastgoed een meer dan gewaardeerde sparingspartner voor veel ondernemingen.
In zijn vrije tijd sport Richard graag. De racefiets en hardlopen een uitlaatplek en geven energie om nieuwe uitdagingen aan te pakken.
Associate Partner – Real Estate
richard.vandermaas@myss.nl
+31 6 83 59 12 06
Martin
Martin is onze organisatie adviseur. Hij geeft, gevraagd maar soms ook ongevraagd, advies over alles wat er voor MYSS toe doet. Veiligheid en werkplezier binnen ons bedrijf staan daarbij voor hem centraal.
Organisatie Adviseur
info@myss.nl
+31 85 666 51 47
Thaifely
Thaifely, een toegewijde professional met expertise in facility management en gastvrijheid, valt op door haar servicegerichtheid en proactieve aanpak. In haar rol als eerste aanspreekpunt op de Servicedesk binnen MYSS blinkt Thaifely uit in zelfstandig werken en het hands-on aanpakken van taken. Haar leergierigheid en flexibiliteit maken haar van onschatbare waarde voor het team. Met een passie voor het aanpakken van uitdagingen gaat Thaifely graag een stap verder om effectieve oplossingen te bieden. Haar toewijding en inzet vormen een essentiële bijdrage aan het behalen van de doelen binnen MYSS.
Naast haar rol binnen MYSS houdt Thaifely er ook van om in haar vrije tijd de natuur op te zoeken. Ze maakt graag lange wandelingen op de pier van Scheveningen. Daarnaast vindt ze het heerlijk om te verdwalen in mandala’s voor volwassenen.
Servicedesk Facilities
thaifely.balentina@myss.nl
+31 6 11 19 50 26
Ophelie
Midden 2021 is Ophelie begonnen als stagiair hbo International Facility Management and Real Estate en ze is niet meer weggegaan. Ze houdt zich als junior consultant bezig met diverse facilitaire en vastgoed gerelateerde vraagstukken, van werkplekconcepten tot aan het bouwen van een facilitair online platform. Niks is te gek voor deze geboren Brabander. Ze zoekt graag de hoogte op, in een zweefvliegtuig of in een Boeing op weg naar een verre zonnige bestemming.
Adviseur vastgoed & facilities
ophelie.hoekstra@myss.nl
+31 85 666 51 47
Steeven
Met volle inzet en enthousiasme werkt Steeven Garcia Batista bij ons als stagiair, vanuit zijn opleiding in International Facility Management. Hij houdt zich bezig met uiteenlopende facilitaire zaken voor verschillende klanten, waaronder taken op de Servicedesk. Daarnaast speelt Steeven een waardevolle rol bij ControlYourFacilities, waar hij actief betrokken is bij de ontwikkeling van ons nieuwe platform, het in kaart brengen van onze service en het positioneren van ons product in de markt. Ook biedt hij ondersteuning aan collega’s in hun dagelijkse werkzaamheden en heeft hij in korte tijd al een onschatbare bijdrage geleverd aan ons team.
Met zijn open en toegankelijke persoonlijkheid en de Bredase gezelligheid, brengt Steeven naast zijn werk ook zijn passie voor de luchtvaart mee en zoekt hij in zijn vrije tijd graag letterlijk de hoogte op.
Junior adviseur facility management
steeven.garcia@myss.nl
+31 85 666 51 47
David
Met volle inzet en aanstekelijk enthousiasme werkt David bij ons als junior sales, voortgekomen uit zijn opleiding Facility Management. In deze rol zet hij zijn commerciële talent en mensenkennis in om klanten te overtuigen van de meerwaarde van ControlYourFacilities. David weet snel vertrouwen op te bouwen, stelt scherpe vragen en denkt actief mee over hoe onze dienstverlening kan aansluiten bij de behoeften van de klant.
Wat David typeert, is zijn sportersmentaliteit: gedisciplineerd, resultaatgericht en altijd bereid om een stap extra te zetten. Hij neemt verantwoordelijkheid, is leergierig en laat zich niet uit het veld slaan bij tegenslagen. Zijn frisse blik en energieke aanpak brengen beweging in het team en zorgen voor nieuwe impulsen in klantcontact en samenwerking.
David is een echte teamspeler die met zijn enthousiasme en gedrevenheid een waardevolle bijdrage levert aan onze commerciële trajecten en groeiambities.
Stagiair
david.gyasi.twum@myss.nl
+31 85 666 51 47
Jake
Met Jake op kantoor is het altijd gezellig. Hij zorgt voor goede sfeer en is altijd vrolijk.
Kantoorhond
Kom jij ons team versterken?
MYSS groeit hard daarom zoeken wij nieuwe collega’s die net zo hard mee willen groeien! Wij zijn een ondernemende en energieke groep mensen die voldoening haalt uit het oplossen van diverse en complexe huisvestingvraagstukken. Dat doen we voor een al even diverse groep gerenommeerde opdrachtgevers. Groei jij met ons mee?
Werken bij MYSS samengevat:
- Dynamiek en diversiteit in projecten bij gerenommeerde klanten;
- Uitdagende vraagstukken rondom duurzame huisvesting;
- Samenwerken met een hecht team en de beste partners in ons netwerk;
- Vrijheid en ontwikkelen van eigen aanpak en talent;
- Werken vanuit een fijne centrale werkplek en/of bij de klant;
- De mogelijkheid om mee te bouwen aan het mooiste bedrijf van Nederland!
