Facilitaire services spelen een belangrijke rol in het dagelijkse functioneren van uw bedrijf en medewerkers.  De “harde” technische services zoals gebouwonderhoud tot de “zachte” menselijke diensten zoals catering en schoonmaak staan aan de basis voor het optimaal fungeren van uw primaire bedrijfsprocessen. In optima forma vullen deze verschillende diensten elkaar naadloos aan. De praktijk laat echter flinke uitdagingen zien bij regievoering, inzichtelijkheid in de prestaties van leveranciers en het bewaken van kosten. MYSS ondersteunt u met facilitair advies of helpt bij het optimaliseren van uw facilitair management. 

  • Hoe zorgen wij voor een betere samenwerking tussen
    de verschillende facilitaire dienstverleners?
  • Waar vinden wij de tijd voor verbeteringstrajecten
    van ons facilitaire bedrijf?
  • Betalen wij niet te veel voor onze schoonmaak,
    receptie en catering?
  • Ik zou graag meer inzicht krijgen in al onze gebouwinstallaties en het benodigde onderhoud,
    wie kan mij hierbij helpen?

Om u te helpen bij al deze uitdagingen, starten wij meestal met een analyse van uw huidige leveranciers en facilitaire contracten en deze informatie te benchmarken tegen de prestaties en kosten van andere partijen. Daarmee adviseren wij welke verbeteringen u kunt behalen en uw organisatie begeleiden bij efficiënter inkoop- en contractmanagement van al uw huisvesting- en facilitaire diensten. Maar ook de dagelijkse regie verzorgen wij graag voor u. Hiervoor kunnen wij u zowel op afstand als back office van dienst zijn of een facilitair coördinator detacheren bij u op locatie. Ons managementinformatiesysteem en contractbeheersysteem zorgen ervoor dat u 24/7 inzicht heeft in periodieke evaluaties, (aanstaande) controles van technische installaties en in financiële en kwalitatieve rapportages.

  • Hospitality

    Met onze hospitality services zorgen wij ervoor dat het moment van aankomst, verblijven en weer vertrekken bij uw organisatie een positieve beleving is. Altijd een warm welkom en professionele begeleiding. Van traditionele receptie en beveiliging tot professionele hostesses, de dienstverleners waarmee wij werken beheersen de kunst van gastvrijheid tot in de puntjes. Samen met hen zetten wij het concept neer dat het beste bij uw bedrijf past.

     

  • Catering concept

    Goede cateringfaciliteiten dragen in hoge mate bij aan werknemerstevredenheid en productiviteit. Zeker in tijden van grotere flexibilisering door bijvoorbeeld thuiswerken kan de catering op kantoorlocatie zorgen voor een extra energie boost en inspiratie. Het is tevens een plek waar men kan landen voor een heads up met een van de andere collega’s. Samen met u kijken wij naar welke catering het beste aansluit bij uw wensen tegen een zo goed mogelijke prijs.

  • Schoonmaak

    Vanzelfsprekend zorgen wij voor schone en frisse gebouwen. De schoonmaakorganisaties waar wij mee werken zijn daarbij experts in beleving en gastvrijheid. Hun medewerkers zijn naast schoonmakers veelal ook aanspreekpunt voor andere facilitaire diensten en voelen zich verantwoordelijk voor de gehele werkomgeving. Vaak zijn zij de ogen en oren van het bedrijf die als geen ander inzien wat wel en niet goed gaat in de dagelijkse processen op locatie.

  • Handymen & huismeesters

    Onze handymen zijn de spil binnen de dagelijkse operatie van uw facilitaire organisatie. Zij beschikken zowel over technische kennis als over gevoel voor gastvrijheid. Hiermee zijn zij het aanspreekpunt voor (bouw)technische onderhoudspartijen, medewerkers en uw gasten in het geval van operationele ondersteuning, onderhoud en reparaties.

  • Gebouwonderhoud

    Gebouwonderhoud gaat over alle maatregelen die nodig zijn om uw gebouw langdurig in optimale staat te laten verkeren. Hieronder vallen het onderhoud van dak, gevels, binnen- en buitenmuren, vloeren en draagconstructies en het buitenterrein. Maar ook de grote technische installaties binnen uw gebouwen moeten onderhouden worden. Denk hierbij bijvoorbeeld aan liften, klimaattechniek en pompsystemen.

  • Interne en externe Logistiek

    Wij helpen u met het in kaart brengen van uw interne en externe goederenstromen.

Wij werken samen met

MYSS werkt samen met de beste bedrijven op het gebied van makelaardij, werkplekoptimalisatie, duurzaamheid, kantoorinrichting, project management en facilitaire diensten. Bestaande leveranciers van opdrachtgevers nemen wij graag op in onze dienstverlening. Belangrijkste voorwaarde is dat zij goed kunnen samenwerken met andere leveranciers.